Esrabaskya78 Bebegim 8 aylık ve gece beşikte yatmıyor sürekli dişlerinin agrısı yüzünden uyanıyor ve yanımda yatıyor uyku süresinin içinde elini sürekli agzıma sokuyor elini tutsam aglıyor dudagım yoluk yoluk oldu yardım edin 🙏🏻
defne-2 Esrabaskya78 ya kıyamam ama Ona birsey yapamazsın bence dişleri rahatsız ediyor boyle gider bence diş ilaçj birsey kullansan rahatlatsan
Gonya_42 Esrabaskya78 benim kızımda dişten dolayı çok huzursuz doktorumuz dış jeli verdi ve biraz olsa rahatlatti
Esrabaskya78 defne-2 ewt canımda dogdugundan beri hiç ilaç kullandırmadım bagışıklıgı gitmesin die başka yoluyok sanırım
Esrabaskya78 Babe canım doktora sorsan hep ilaç der ama ben bagışıklıgı gitmesin die dogdugundan bu yana hiç ilaç vermedim başka yol yok galiba
ahmetayazz Ben kollarını bağlıyorum müslin örtüyor yarım kundak gibi yapıyorum yoksa bizimki de elleri hep ağzında uyuyamıyor doğru düzgün
Esrabaskya78 ahmetayazz bende kundak yapıyordum 7 ayından sonra hiç sardırmadı ilaçta vermek iyi degil bilmiyorum dudaklarım yanıyor artık
Patatesyanakannesii Esrabaskya78 calpol verin yatmadan once agzina diş jeli sürün salatalik felan agzini kaşımasına yardımcı olcak turden şeyler verebilirsiniz eline yada diş kaşıyıcıyı biraz dolapta bekletip az biseyde dis jeli surup eline verin dişlerini kaşımasına yardımcı olacakdir
Esrabaskya78 Patatesyanakannesii canım ben hiç ilaç vermedim şimdiye kadar daha dogal yöntem arıyorum dudaklarım çok kötü oldu
ahmetayazz Bende ilaç kullanmıyorum eline yeşil soğanın beyaz kısmını ver hem rahatlatır hemde ilaç niyetine iyi gelir canım
[silindi] Esrabaskya78 calgel al eczaneden canım az bişey sür dişlerine çok rahatlar uyur gider inşallah dene bi
Esrabaskya78 [silindi] diç jelleri çürüme yapıyor canım ya karşedimden biliyorum kötü oluyor ilerde malesef