AsiLiya yaklaşık 3 buçuk aylıkken falan meme reddi bir başladı hep ara ara devam etti. Bazen geçti dedim sonra yine başladı. Derken şu an 11 buçuk aylık oldu. Bir memeyi tamamen bıraktı yaklaşık bir haftadır. Diğerini de günde 3 sefer emzirsem şükrediyorum. Onu da bıraktı bırakacak. Büyüdüğü için kandırıp veremiyorum da anca uykuda, o da çok verimli olmuyor. O dolup taşan sütte git gide azaldı. Bazen bu ayı gördüğüme bile şükrediyorum. Ki biz hiç biberon bile kullanmadık. Velhasıl gerçekten bazı redler hiç bitmiyor. İnan psikolojim bozuldu. Bana çocuk bakmanın en zor yanı ne desen emzirme der susarım..