annesininprensesi1 Anne sütünü dondurucudan çıkardıktan sonra fazla süt kalınca daha sonra kullanabiliyormuyuz ?
sevimlienerji annesininprensesi1 canım çalisan bir anneyim ve benim de bebeğime annem buzluktan çıkarıp veriyor sutlerimi ve çözülen sütü 1 saat içinde tuketmesi lazım kalani atmalısın bozuluyor
Tazecikannee5 Ben 120 cc sağıyorum günlük biberonla dolaba koyuyorum 30 cc ısıtıp gün içerisinde bitiriyorum. Dışarda 3 saat dolapta 3 gün dondurucuda 3 ay diye biliýirum