serebro Bebegim 8 aylık olmak üzere, 8 aylık bebek anneleri hangi sebze meyveleri vs yiyor? Gün içinde ne gibi menüler veriyorsunuz? Kaç öğün yiyor? Ek gıda dışında kaç kez emiyor/mama yiyor?
Mucizebebegim serebro ben en fazla günde 3 kez mama veriyorum imkan olursa hatta 2 kez sabah akşam onun harici ek gıda elma,armut,muz,brokoli,bazı çorbalar,ev yoğurdu pekmez yumurta falan bu şekil besleniyor gün gün ayarlıyorum
Deletedmom14 serebro Bugün sebzeleri yediriyorum lahana dışında sanırım. Meyve d3 elma ,armut ,ayva ,muz, cennet hurması ,avokado,gun kurusu
Almina06 serebro neler neler yapıyorum belki 10 çeşit ama en fazla 5 kaşık yer bende bu durumdan muzdaripim🙄 bütün meyveleri vermeye çalışıyorum 1 yaş kuralına göre sebzelerde aynı şekilde. Hero babynin kavanoz mamalarini aldım hiç yüzüne bakmaz hepsi çöpe gidiyor. Kendi yaptığım yoğurdu yediriyorum. Onun dışında 200 CC mama zorla içer belki 1 kere emer.
Aymiram serebro sabak kahvaltı yapıyoruz yumurta avakado yogurt ögleden sonra meyve yediriyorum muz elma armut bunları biraz haşlıyorum içine irmik ve pekmez karıştırıp püre yapıyorum akşam corba veriyorum hergün farklı tarhana corbası brokoli havuş karnıbahar patatesi biraz et suyuyla haclayıp püre yapıyorum haftada birgün kıyma katıyorum ev yapımı erişte corbasının içine
Deletedmom14 serebro genelde 2 öğün. Haftada 2 kez falanda kahvaltı veriyorum. Kaşık maması aldım ama sevmedi .ari mama aldım yatmadan önce bazen meyvesine ekliyorum
serebro Deletedmom14 bende gece maması aldım bazen güzel yiyor bazen yemiyor sanırım 1.5 saat önce verilmeli yanlış miyim?
serebro Almina06 kavanoz mama vermiyorum evet çok yemiyor onun yerine taze yapmak daha iyi anca aniden dışarı çıkmak zorunda kalınca alıyorum. Herobaby kaşık maması aldım onları yiyor bazen bazense sebze meyve püreleri vs. 3 5 kaşık yerse mutlu oluyoruz işte 🥴
derinseda serebro bende bekliym burda 8 aylığız meme yok mama reddimiz var ek Gıda alırken ağlıyor artık zırla yediriyorum zor durumdayım 😞 ne zaman düZelecek bu beslenme çilesi bilmiyorum
serebro derinseda valla bende anlamadım internette ayımıza uyumlu tarifleri nerdeyse hiç bitiremiyor 🙄 bazen uzun süre meme bile istemiyor diş dedim 1 aydır yok hicbir gelen giden