HonKiPonKiDoNiNo Daha dun 1 yas asilarimizi olduk İstanbulda ama sucicegi yoktu ve enaz 1 yil daha gelmez dediler..
[silindi] Ysm2019 ben anlamadım gerçekten. Saat 4 te aradı gelin hemen yarın izinliyim Cuma’ya da kalmayabilir riske atmayalım diye. Sınırlı mı var neye göre öncelik sağlanıyor hep muamma
Ysm2019 [silindi] bende bir doktordan duydum 3 ay sonraya gelebilir demişti enteresan iyi düşünelim iyi olsun ne diyelim
Vera1810 [silindi] aşılar sınırlı gelmıs canım o yuzden neye gore cagırıyorlar bılmıyorum ama aradı bugun hemsıre gun içerisinde gel dedı