papatyakz ben yapıyorum ve sadece anne sütü içiyor kızım :)) sabahları 1 yumurta lor peyniri 3 ceviz ve üstüne 2 çay kaşığı tahin döküyorum, bal , zeytin birde anne çayı yiyorum aralarda acıkınca hurma ve günkurusu yiyorum. Hergün muakkak en az 3 litre su. Akşamlarıda sebze yemeği, yada et tavuk tarzı yemekler yiyorum birde kesim hergün 1 kase yoğurt yerim. Hayatımdan hamur işi ve tatlıyı çıkardım. Bazende 2 3 günde bir 9 dutu 8 dakika kaynatıp soğuyunca içiyorum. Hem sütüm var hemde kilo verdim :)) birde leslie yapıyorum tabi fırsat bulursam