İyi aksamlar kizlar simdi kızım 19 aylik ben süten kestim. Simdi mama aldık cok denedik de tadını sevmedi. İçmedi bende devam sütü bakıyorum da cok araştırıyorum da markletlerde ki devam sütünumu diyorlar yoksa ebebek. De var hipp organik devam sütü çok marka var sizce hangisi iyidir aynı mi ikisinide adi devam sütü bilen bilgisi olan lütfen yazarsa çok sevinirim💓