EMM2020 inşallah döner memeye tekrar Facebook ta emzirme akademisi diye bir grup var orada emzirme danışmanları soruları cevaplıyor bir danışsanız size de yardımcı olurlar güzel bilgilendirme yapıyorlar. Kendinizi suçlamayın emmesede siz sağlıkla başındasınız ya o yeter ona annesi. belki ağır geçirecektin belki başka bir sıkıntı olacaktı ilaç almasaydınız. Ben atlatalı 10 12 gün oldu ilaçsız hala ağrılarım var tat yeni yeni geldi koku yok ,ailemde olanlar ilaç alabildiler 5 günde iyileştiler benim uzun sürdü mesela ilaçsız da atlatmak çok kolay değil yani sıkmayın canınızı siz varsınız evladınıza yeter.