KahramanAnne Kızlar oğlum ayaklarından destek verince kendini ittiriyor kafasını felan kaldırıyor ama böyle ayaklarını yere bastırınca çuval gibi yığılıyor normal mi? Daha küçük elbette ayakta dursun demiyorum ama hiç basmıyor 🙄
Sevgilimmm KahramanAnne çok çok normal benim bebeğim 8.5 aylıkken daha dik durmaya basmaya başlamıştı
Aybarss_Mom KahramanAnne çok erken canım 7 aydan önce basmamalı banada etraftan oğlum 3 aylıkken ayağının üstüne basmıyor falan dediler doktorumuza sordum 7 aydan önce kesinlikle bastırmamalısın dedi
KahramanAnne Sevgilimmm öylemi ya bende bassın ayakta dursun demiyorum ama 1sn bile basmıyor yığılıyor ama ellerimle ayaklarına destek verince kendini öne doğru ittiriyor🙄 kafam karıştı
KahramanAnne Tuba Ayakta tutmuyorum ki ona zarar verecek şekilde sadece kendini hiç tutmadığı için normal olup olmadığını öğrenmek istedim yoksa bassa öyle tutacak değilim ☺️
Sevgilimmm KahramanAnne yok endişe etmeyin çok çok normal denemeyin de. Vakti gelince o duracak zaten kıyamam onun ayaklarına🥰 az daha zaman annesi
KahramanAnne Aybarss_Mom anladım teşekkür ederim ☺️ zaten hiç bastırmadım bugün tesadüfen farkettim normali acaba diye merak ettim