Kadriyek ben üç dört aya kadar yapıldı yapılmadı ileri yaşa kalsın taraftarıyım . Çünkü hareketli olduğu için mutlaka sedasyon ile yapılması gerektiğine inanıyorum. Sonrasında da ağrı ve kanama olmasından korkuyorum. Büyük oğlumu sedasyon ile ameliyathane ortamında 7 yaşında yaptırdık çok kolay oldu. Herşey konuşarak bilinçli şekilde hastaneye gittik. Şahsi fikrim bu yönde . Hatta anne baba yanında canlı canlı bilgisayar falan oynarken yapılmasına da karşıyım iki taraf için travma hemde steril koşullari bu şekilde sağlamak imkansız.