Yorguun Merhaba. Ben de değil ama bir arkadaşımda bağırsaklarında parlaklık görmüştü hekim. Bebek doğdu oldukça sağlıklı çok şükür 🙏🏻 Kendi gebeliğimde riskli bir durum yaşadım, tanı koyulabilmesi amacıyla amniyosentez önerdi hekim, net sonucu öğrenemeyeceğimizi biliyordum ama içimin rahat etmesi açısından yaptırdım. Şükür bir problem çıkmadı. İç sesinize kulak verin bence 😊