defne-2 ben jelde kullandım Bi çok şeyde bu tozu keşfedene kadar iyiki diyorum hepsinden daha etkili hemde banamı öyle geldi bilmiyorum hızlı çıkartıyor süreci hızlandırıyor sanki oğlum 17 aylık 10 tane dişi var ilk dişinden sonra hep bunu kullandık hem jel biraz sıkıntılı yutmaması gerek