Kizlar merhaba..
benim 21 aylık bi oğlum var.. Ve şimdi benim minik aslanım abi olmaya hazırlanıyor.. Hazırlanıyor derken bu hafta sezeryan ile doğum yapicam. Ve bi kızım olucak..
Ve sizlere danışmak istediğim biseyler var aslında eminim hepinizin farklı deneyimlerden edindiği tecrübeler beni doğru yola çıkartır..
benim oğlum kardeşine yapılan hazırlıkları kıskanıyor galiba mesela hiç emzik kullanmamasina rağmen kardeşine alınan emziği emdi bi süre. Yada kardeşi için alınan pusetle günlerce oynadı ve kaldırdığım zaman ağladı. Şimdi anneler sizce doğduğunda bunları yapmasını nasıl engellerim birbirlerine zarar vermelerini istemiyorum.. Ve kardeşi doğduğunda oğlumun psikolojisinin bundan en az hasarla yada hasarsız atlatmasını istiyorum bana fikir verebilecek anneler umarım vardır..
OKUDUĞUNUZ IÇIN TEŞEKKÜR EDERİM:)