Merhaba güzel anneler , ben 5 6 ay önce keratokonus ameliyatı oldum. Doktorum birkaç ay sonra gözün cizdirilirmeye uygun olursa çizdirmek istersen gel dedi. Mart ’ta yada Nisan da tekrar dan Ankara ’ya gidicem. Gözümü çizdirmek gözlükten kurtulmak çok istiyorum ama 2 aylık hamileyim. Sormak istediğim şey hamile iken göz çizdiren yada bunun hakkında bilgisi olan varsa beni bilgilendirirse çok sevinirim. Benim için çok önemli. Şimdiden çok teşekkür ederim. 🌹🌹