busralab İyi akşamlar kızlar, kızkardeşim Eskişehir Yunus Emre devlet hastanesine atandı hemşire. Şimdi ev bakıyoruz internetten, hangi mahallelere bakalım sizce, genç kız tek başına kalıcak güvenli bi yer olması önemli, hastaneye yakın olsun
Mora @busralab Batıkent hem güzel hem nezih ama hastaneye bir 20 dk sürer gidip gelmesi sanırsam , güvenli bir şehir olduğu için çok sorun olmaz bence. Hayırlı olsun bu arada