Kızlar ilk defa kullanıcam.Eşime aldırdım ve Yazz adında bi doğum kontrol hapı almış.28 tabletten oluşuyor ve ben bunu ne zaman kullanmaya başlayacağım.Hiç Aralık vermemem gerekiyor demi veya bu tablet bittiğinde direk hiç ara vermeden diğer tablete geçeceğim değil mi ?bilmem gereken şeylerde varsa lütfen yazar mısınız 😊