Merhaba dün yazdım dişim çok kötü diye bugün doktora gittim önceden yaptırdığım kanal tedavisinde enfeksiyon olmuş o yüzden ağrı yapmış 1 hafta sonra kanal tedavisi için gel dedi bir görseniz yanağım şişti kocaman oldu bana antibiyotik verdi 12 saatte bir almamı ve 5 saat sonra emzirmemi söyledi bende öyle yaptım acaba bir hafta antibiyotik kullanırsam şiş inip ağrısı geçer mi😭