Bebeğim henüz 1 buçuk aylık.
Ve dun koca gün çok uyumadi sürekli ayakslrini kaldırdı.
Kakasını yaptı ama yine rahatlamadi.
Bu günde yaptı hafif sivi gibi bu günde çok uyuyor
Ama bazen emerkende ağlamaya başlıyor burnu temiz bağırsaklarından ses gelince ağlamaya başlıyor sizce gaz mı ikinmasi ateşi falan 36 normal gazını üstten iyi çıkartıyor alttanda ama neden?