Merhaba güzel anneler. Burda okuduğum kadarıyla kızımda alerji olduğunu düşünüyorum. Hırıltılı, çok gürültülü kaka yapıyor. Karnı gurulduyor. Yüzünde sivilceler var yeni yeni vücudunda da isilik gibi kırmızılıklar oluşmuş. Yakın zamanda doktora gideceğim fakat gitmeden dikkat etmeye başlayayım. Neler tüketmiyorsunuz? Sadece süt ürünleri mi?