Brls merhaba benimde bebeğim 2 aylık. Genellikle 00.30 da emiyor, 02.30 da uyanıyor. Nadir olarak 00.30 da emince 03.30 ya da 04.00 gibi uyanıyor. Ben uyandırmıyorum ne zaman isterse o uyanıyor. Kilosu iyi, sağlığı yerindeyse uyandırmanıza gerek yok bence. O küçüklük dönemi atlattılar artık aç bırakmazlar kendilerini 😃