berivaj tatlım hayırlı olsun bebişin, 2 saatte bir emmesi lazım ama sarılık olmasın dıye ama uyudugu için emmeZ zaten , benım oğlumda öyleydı ve sarılık oldu malesef bende damla damlada sütüm gelse o uyurken çay kaşığıyla verdım sıkıntı olmadı ALLAHIN İZNİYLE