Betulal ben kızım çok kaka yaptığı için hep büyük kullanıyorum taşıyor sırtından kenarından falan hangi bezi alırsam alayım böyle yaptım doğduğundan beri şu an 9 kilo olmadı 5+ kullanıyorum bir dahakine 6 mı alsam diye düşünüyorum. Birde sleepy vr molfix kalıpları küçük mesela Prima premium care almıştım onda 5 numara iyiydi kalıbı küçük değildi birde bimin bezinin de kalıbı normal onda da 5 oluyor mesela markaya göre araştır derim