asyasare Osman gönülal diye bir doktor var YouTube videoları da var. İzliyorum işte konuşma falan filan diye. Ona göre de abla abi olması konuşmayı durduran neden. Çünkü çocuk daha birşey istemeden abla abi bunu hemen sağlıyor diyor. Bizim ablamiz var bende hep evdeyim baba da ama anne,mama gibi sesler çıkarıyor. 13 aylık olacak nerdeyse. Onun dışında ya çığlık ile ya eli ile yada del delll tarzında birşeyler ile anlaymaya çalışıyor 🤦🏻♀️😁 aslında burda sormaya korkuyorum ben, rahatlatan kişilere eyvallah ama sadece kendi çocuğunu övüp telaslandirouorlar 😏😏 bı gün birden konuşurlar herlade 🤲