Hanımlar 1 ay gibi sonra kızımı bakıcıya vermeyi düşünüyorum. Yemek yapmasını isticem çünkü kızım ek gıdada zaten mecbur ona birşeyler yedrmesi lazım. Haftanın ya 2 yada 3 günü gelicek 9 4 şeklinde . Haricinde kızımın eşyalarıyla ilgilenecek sadece ne kadar vermeliyim bilmiyorum. Nedir bu işin piyasası 🤔