Kızlar nasıl yapacam bılmıyorum. Basta bilmeden bilinçsizce bogazında kalır korkusuyla blender kullandım. Oglum 9 aylık hıc bır sekılde pütürlü yemiyor. Yulaf ezmesi yapıyorum bazen yiyor bazen kusuyor. Salatalık havuc veriyorum havucu atıyor salatalıkta agzına gıdınce kusuyor. Öğürerek agzından burnundan geliyor. Nasıl alıstıracam ben ya lutfen bı yardım bı onerı de bulunun artık blender kullanmaktan bende yoruldum.her gun her gun aynı. Pütürlü vereyım dıyorum kusuyor halım battı. Çok caresızim. Artık oturup aglıyorum 😏