KardelenYB Kızlar çok fazla gaz sancımız var ayaklarına koltuk altına ve göbek (deliğe gelmeden) sürsem bir sorun olur mu ? İyi gelir diyorlar
TanemAkay KardelenYB lütfen yapmayın çok tehlikeli. Biliyorum insan çaresizlikten ne yapacağını bilmiyor yıkatabilirsiniz üzerinize yatırarak emzirebilirsiniz yüzüstü yatırın biraz oda fayda eder şunu okuyabilirsiniz etkileri için
Elifadakrt KardelenYB bizim de gaz sancimiz cok oluyordu ben 10 15 defa kullanmışımdır acı elma yağını zararını duyunca bıraktım. Eşim kızımla ilgilenirken ben havlu utuluyordum onu bebeğin karnına koyuyorduk ( yakmayacak sıcaklıkta) ben baska sıcak havlu getiriyordum degistiriyorduk bunu bi 15 defa falan yapıyorduk o da rahatlatıyordu. Her emzirme öncesi mutlaka masaj yapardım. Biogaia yanında zinco kullanıyorum bu arada hic aksatmadan. Zincoyu günde 2 defa veriyordum şimdi 1 e dusurdum
Sarikuzumalp KardelenYB sakın sürme canım nöbet geçirilmesine sebep oluyor. Duş ve sürekli masaj ve gaz damlası başka çare yok malesef 🤷♀️
Leylamoms Ben acı elma yağı kullandım zeytinyağına bir damla damlatip ayaklarının altına işaret parmağıma bir damla gelecek şekilde masaj yapıp iki kat çorap giydirdim çok faydası oldu gaz sancısını rahatlattı.
KardelenYB TanemAkay içirmem asla ama masajın bu kadar zararlı olması ürküttü beni bunlar çocuklarla bocamışlar sanırım yağı 😣
TanemAkay KardelenYB yok inanın bende düştüm bu yanlışa ayaklarının altına sürmüştüm gazı var sanıp çok sürekli ağlamaya devam etti o ettikçe ben sürmeyi arttırdım etki etsin diye en sonunda bunu okuyunca anladım hatamı
TanemAkay KardelenYB ayaklarına üşüdüğümüz de ellerime nefes veriyoruz ya onu deneyebilirsiniz birde çözül olur belki.. 🥺
KardelenYB TanemAkay teşekkür ederim canım yapacagım her altını açtığımda ellerimle ovuyordum nefes vereyim birde 🙏
KardelenYB Busu hayır ben bişi içerme taraftarı değilim kendim içiyorum ama kimyon rezene papatya bol bol
Busu KardelenYB ben doktor tavsiyesiyle içirdim bi kaşık veriyordum günde 2 kere benim tek çarem o oldu çok şükür 😐 haftada en az 3 kez acillik oluyodu artık bebeğim