Eeeee canım anneler herkes birşeyler soruyor veya anlatıyor bende bazen soruyorum veya anlatıyorum. İlk bebişim ve tecrübesizim haliyle merak ettiğim ne varsa sizlerin yarıdmlarıyla rahatlıyorum. Çoğu konuda yalnız olmadığımıda bu uygulamadan görüyorum. O zaman bu tartışmayıda sizlere İYİKİ VARSINIZ demek için paylaşıyorum ❤️❤️❤️❤️❤️❤️