Mom064 benimki 4 ay 2 günlük huyu suyu değişmeye geçen hafta başladı. Eskiden uzun süre emerdi. Şimdi emme süresi kısaldı. Emerken birden bire ağlama krizine giriyor. Uykusu hiç düzenli değil. Bir gün bakıyoruz gece uykusuna 11de yatıyor, bir gün 2’de, bir gün 7’de yatıyor. Gündüz de bir ya da iki saat farklı zamanlarda uyuyor. Hiç düzenli değil. Kendi kendine vakit geçirme süresi çok kısa. Sürekli ilgi ve kucak istiyor. Her şey dikkatini çekiyor çünkü. Evin içinde keşif turuna çıkarıyorum sürekli. Her şeyi anlatıyorum ilgiyle dinliyor. Bu süreç böyle geçecek galiba. Ev işi falan hak getire zaten. 😂 bir de sünnet yaptırdık geçen cuma birkaç gün burnumuzdan getirdi ama şu an çok iyi şükürler olsun. O iyi olsun da bir şekilde idare ederiz. Bir haftadır büyüdüğünü hissediyorum yüzümü seviyor gülümseyerek. Çok başka bir şey ya. 😍