Busra7125 Bireylulmeselesi02 aynen 😂 ocağın 15 ide eşimin doğum günü onada mum balon falan süsleme yapcam oda eşimi epey idare eder
acimavi Bireylulmeselesi02 kıtı kıtına yetiyor kazandığı, hediye beklemem hiç. Geçen indirimde trendyoldan gümüş küpe aldım, parasını o verdiği için ondan hediye olarak görüyorum ve mutlu oluyorum💙
Merilice Bireylulmeselesi02 2019 ağustosta doğum günümde kolye almıştı onuda ben seçip aldırdım gibi bi şey oldu 😂 evde yardımcı olur, istediğim bi şey olduğunda alma demez ama kendi arayıp bulup hediye paketiyle gelmez bana 😂 aklına alacak bi şey gelmiyomuş der hep 🙄
Zeynepinannesiii Bireylulmeselesi02 benim öküz hediye nedir bilmez. Isine gelmez sevmez . Masraf der hep 😕
Minikprensannesi06 Bireylulmeselesi02 doğum da orkide aldı bide baget yüzük aldı doğum günümde telefon aldi
Elifadakrt En son tanışma yildonumumuz vardı ben bu defa bisey istemiyorum dedim o da bari kahvaltı ve yemek yapayım sana dedi :) ondan önce doğum yaptım lotus çiçeği yüzüğü almıştı:) özel günlerimizi atlamaz sağolsun:) atlarsa küserim 😂
Rzgr Deletedmom63 su saydiklarinizin hepsi bizde de ayni. Ben 3 yildir birsey gormedim. Hic beklemiyorum bile. Sen kendin al ne istersen diyo da oyle degil iste. Aman ne yapacaksin cogu boyle erkeklerin. Bosver. Allah saglik versin.
Deletedmom56 Deletedmom55 beni de ruhsatı başkasına ait olan lüküs arabayla gezdirir, ya da sağdan soldan bedava Netflix üyeliği alır. Canım kocam bok emojisi
sevimlienerji Bireylulmeselesi02 benim de eşim 3 gün önce orkide almış ❤ansızın böyle şeyler yapması mutlu ediyor 🤗