Kızım 2470 gr ve 47 cm ile minnak bişey olarak doğdu. Zaten gebeyken de doktorlar yapısal olarak minyon bir bebiş olacağını söylemişlerdi. Doğumdan sonra 3.gün sütüm gelmeye başladı ve sütümün artık geldiğini gördükten sonra aptamil mama vermeyi bıraktım. Birkaç defa yetmediğini düşünüp vermiştim ama genel olarak bugüne kadar kendi sütümü verdim. Ortalama 2-3 saatte bir emzirdim. Kızım bugğn tam 25 günlük oldu. 2470 gr olarak doğmuş ve 2420 grama düşmüştü. Doğumundan sonra 18.günde 440 gr almıştı. Bugün yani bir hafta aradan sonra tekrar gittik ve 2860 gr olan kızım sadece 3 kilo olmuştu. O kadar üzüldüm ki gözlerim doldu. Ben kızımı doyurduğumu düşünürken o aç mı kalmış ya da doğru dürüst emememiş mi ben mi bunu fark etmedim bilemiyorum. Doktor, beğenmedi kilo alımını ve emzirdikten sonra günde 4-5 kez 30 cc mama vermemi önerdi. Başladık mama vermeye umarım normal kilo alımına döner 😔