Bebegimce evde yaptığım peynir altı suyunda evde yaptığım şekersiz bebek bisküvilerini ıslatıp muz ve avokado ekliyorum ben, yani inek sütü şeker ve cicibebe yok, uzun bir süre de vermicem bunları, etrafımdakilere açıklama bile yapmıyorum artık, hayır vermiyorum diyip geçiştiriyorum anlatmaktan usandım siz de öyle yapın