Haleakba Sabahta post açmıştım ama cevap veren olmadı. Sizin bebekleriniz ne kadarlık olunca sizlerle göz teması kurup gülümsedi?? Benim bebeğim 1 ay 23 günlük hala göz teması kurmuyor başka yerlere bakıyor sizce normalmi
Eymen13082020 Haleakba benimki 3 aylıkken göz teması kurdu hep başka yerler tavanlara bakardı şimdi 4 aylik kikir kikir güler bakar bana merak etme normal yani
Leylahanli Eymen13082020 benim oğlumda 3 aylık etrafa çok bakıyor göz teması kuramıyorum. Sizinki tam olarak ne zaman göz taması kurdu
Mom_teacher Haleakba 2.ayı doldurmaya yakın göz teması kurmaya başladı kızım, şimdi 3.ayın içindeyiz baya konuşunca agulayıp karşılkk veriyor gülüyor, sizin daha braz var sabredin🤗
Leylahanli cicekbahcem mr ve egg çektirdik 6 aylıkken onlar temiz çıktı dr kafa içi basıncı artması gözlerini etkiler dedi ve belinden sıvı alıp baktılar kafa içi basıncı yüksek çıktı ilaç tedavisine başladık çok şükür gözlerde baya gelişme oldu 3 ay daha ilaca devam edeceğiz inşallah tamamen düzelecek.
Leylahanli cicekbahcem bu basınç bulanık ve çift görme yapıyormuş bu nedenle odaklanmak için yan bakıyor 1 aydır ilacı kullanıyoruz çok şükür daha iyi
cicekbahcem Leylahanli peki sizinle hiç teması yok muydu bizimki 3 aylık yatarken ve memede bakıyor gülüyor ama başkasınin kucağında kimseye bakmıyor
cicekbahcem Leylahanli Allah’ım şifa versin hepimize bizimde pev rahatsızlığimiz var onun tedavisindeyiz
0307 Haleakba bebişim 2 aylık olcak yarın arada göz teması kuruyoruz emzirirken, yattığı zaman yanına yatıyorum ismiyle sesleniyorum bazen bakıyo yüzüme
tugcedeniz Haleakba Benimki 2 aylık oldu yazanlara baktım bizimki biraz çabuk olmuş galiba çünkü biz oğlumla 2 haftadır falan bakışıyoruz göz temasımız var başlarda uzun süre değildi şimdi baya uzun bakıyor konuşuyorum gülüyor ve sesler çıkarıyor gözlerini ayırmıyor konuştuğum sürece