HappyKids ben 3 aydan sonra yatarak kolumun üzerinde emziriyorum. Çok rahat oluyor. Doğumdan sonra oturmaktan popom sırtım çok ağrımaya başlamıştı, bende yatar pozisyona geçtim. Şükür şimdiye kadar bir sıkıntı olmadı, bundan sonrada olmaz inşallah. 7 ay bitecek.