Kızlar bilgisi olan yorumlayabilirmi lütfen.
7 aylık kızım var dün gece aniden bırkere fıskırarak kustu. Doktora götürdük ıdrar ve kan tahıllı yaptılar. Idrarda enfeksıyon krıstal parçacık ve kan görüldüğünü soyledıler. Kan tahıllı normaldi. Birde lagman yaptılar baya bu kakasını yaptı. Rahatladı uyudu. Doktor tekrar ıdrar kültürü istedi ama sonuç çıkmadı daha. Kızı Enfeksıyon olan anneler sizde belirtiler nasıldı? Tedavi seklınız nasıldı?