Eskitadinda sitesinden keçi yoğurdu siprarisi vermiştik ama eşim süzme keçi yoğurdu seçmiş meğer 🤦🏻♀️ ben bile yiyemedim aşırı ekşi bir tadı var.. bunu maya olarak kullanıp kendi sütünden yoğurt mayalayayım en iyisi dedim.. çünkü keçi yoğurdu bulamıyoruz şuan.. deneyenler oldu mu? Nasıl yapıyorsunuz? Deneyimlerinizi paylasir misiniz 😇