Eseslianne Kizlar, hamilelikte olusan catlaklariniz icin dogumdan sonra ne yaptiniz? Tamamen gecmiyormus ama azaltma imkani varmi acaba? Yaptiklarindan memnun kalanlar paylasabilirmi?