Sütüm çoğu zaman fazla geliyorfazla gelen sütü sağıyorum süt sağlama poşetine koyuyorum fakat öğünlük olmuyor. 1 öğün yapmak için sütümü birleşirip atabilir miyim. Sağlığım sütü buzdolabında muhafaza edip diğer ki sağdığımla birleştirip derim dondurucuya atabiliyor muyum?