Kzyannesi17 svgcn canım barış beye gidiyoruz memnunum ama ilaça karşı bi kişiliği var oğlumda çok sık grip oluyor yarın Körfez hastahanesinde deniz bey var ona da götürmeyi düşünüyorum ilk hastahanedeyken oğluma o bakmıştı
svgcn Kzyannesi17 biz barış beye gittik ama hiç memnun kalmadım onun yüzünden oğlum bronşiolit oldu. Bugün nihal hanıma gittik çok memnun kldık. Körfez hastanesi genel olarak para gözüyle bakıyor herkese
Kzyannesi17 svgcn barış beyin dediğim gibi ilaça karşı bi yapısı var bizde dün deniz beye gittik bitkisel bisolnatur diye bir şurup verdi burun spreyi, zatiden diye de bir damla verdi inşallah iyi gelir