Merhaba güzel anneler. Görümcem 36. Haftasında ama yüksek tansiyonu var. Doğuma da az kaldı kritik bir zamanda başına gelen yada önerileriniz varsa lütfen paylaşın. Yaşıda kücük cok uzuluyor morali cok bozuk. Limonlu su, sarımsak bunları kullaniyor ama hic faydasi olmuyormuş.