Yeliz iyi de aşı sadece bebeklik döneminde korumuyor ki. Daha önce de anlattım bnm kuzenimin çocugu rotaya kreşte 3 yaşında yakalandı. O da anne sütü içmişti bi tek ve hastanede 1 hafta kaldı nerdeyse ölüyordu. Çok kilo verdi. Rota aşı olanlarda anca 2-3 günde hafif geçiyor. Olmayanları ciddi etkiliyor. Olsun mu diye tartışılcak bir aşı değil. Sağlık bakanlığı yakında aşı takvimine ekliycek deniliyor. Benim tanıdığım görüştüğüm takip ettiğim tüm doktorlar yaptırın diyor. Bilginiz olsun.