mombeto Yaa kızlar doğum yapalı 16 gün oldu. Kesi atılan yerdeki dikişlerimde bugun batma başladı hareket edince yürüyünce yattığım yerde dönünce batma oluyor acaba normal bir şey mi
Begonvillll mombeto belki dikişler dökülmeye yakındır aşağı sarkmıştır ondan olmuştur. Benim ilk hafta otururken battı baya.
Tb81 mombeto o zamanlar bende de oldu hatta dedim iyi oluyordum birden bu batma ne dedim ama ondan sonra geçti şimdi artık hiç bişey hissetmiyorum annem iyileşiyor da ondan demişti o zaman
gunes11 mombeto benim bir ay oldu dökülmek üzere çok batıyor normal batması ilerleyen zamanlarda biraz kaşınadabilir
mombeto Begonvillll acı ağrı yok ama aşırı bi batma var çok endişeleniyorum pskolojim bozuldu bir şey oldu mu diye düşünmekten:( doktora da gitmek çok zor eşim nerdeyse 1 aydır işe gitmedi izin aldı doğum kontorller derken. izin alması zorlaştı şimdi bebekle gitmek ayrı zor hava soğuk. Şaşırdım ben de
Seda1208 mombeto aslında benim dikişler ağrıyordu batma pek olmadı ben betma sanıyordum benim hemeorid çok zorladı beni canim
mombeto Tb81 aa tam ben gibi galiba olmuş. 2 3 gündür iyileşiyorum galiba dedim hatta yataktan kalkarken inerken farkettşk ki çok daha rahat kalkıyordum iniyordum. bugun birden batma başladı işte. Normal dimi o zaman
elifhanimm Seda1208 ayy aynı ben mahvetti beni ya hem dikiş hem hemoroid kabızlık allahım nr zor zamanlardı
elifhanimm Seda1208 bende öyle yürüyemiyor edemiyordum, 15 günden sonra iyilendim.. geçmiş olsun bacı
mombeto gunes11 normal olması beni rahalatacak olan şey çok stres yaptımmm. ne kadar süredir batma yaşıyorsun