Merhaba hanımlar burada yeniyim. 7 gün önce doğum yaptım sezeryan ile . Bebeğim meme tutmuyor göğüs başı küçük diye. Sağma yaptım silikon başlık kullandım başı geldi ama kızım tutuyor ağlaya ağlaya emiyor bi kaç kez çekiyor sonra bırakıyor her memeye geldiğinde ağlıyor hani ağzına süt de geliyor ama çok zorlanıyorum. Ne yapmalıyım bu süreçte nasıl mücadele etmeliyim ne olur yardım edin 🤲🏻