Arkadaşlar ben doğum yapalı 5 ayı geçti hala adet olmadım 1 seneyi bulucak büyük ihtimalle. Ama adet olamamak benim vücudumu çok zorlamaya başladı. Geceleri özellikle yattığımda asla 2 saatten önce uyuyamıyorum. Ateşler basıyor. Bu durum psikolojimi bozmaya başladı. Sizler de bu durumu yaşayan varmı ? Ne yapmak gerek acaba 🤦♀️