Hanımlar merhaba dogum yaptm 4 ay oldu adet oldum ama 3 günde cok azar azar geldi akıntıyla bu normalmidir birde idrar yolu enfeksyonu var sirkeli suyla flan temızlıyorm ama cok kaşıntım oluyo bekarkende travozol kullanmıstm suan emzirdgm için kullanabılırmıyım blmyorum hastaneye gidemıyorum varmı kullanan bilgisi olan??