Zehra-Burak-Emirasaf 4 aylık oğlum💙 3.5 kilo, 51 vm doğmuştu.Şimdi ise; 6.5 kilo, 66 cm, 42 de baş çevresi.🤔 1 ayda 300 gr almış, 2 cm uzamış. normalmi sizce kızlarrr ?¿ 😒🙄kafama çok takıldı.
Sarelim Zehra-Burak-Emirasaf Zehra-Burak-Emirasaf 4 aylık zaman surece çık sıkıntılı. Az kilo alıyorlar.
Canaryy Zehra-Burak-Emirasaf benim bebegim 4 aylik kontrolde 450gr almisti. Doktor geceleri uykuluyken daha cok emzirmeye calisin dedi.
araskuzumm0918 Zehra-Burak-Emirasaf 4,5aylığız 50cm 3250 doğduk Şuan 65cm 8500 kg, Sadece anne sütü alıyor
Zehra-Burak-Emirasaf Sarelim doktor ve ebe normal dedi 6 aylık olunca doğdugu kilonun 2 katı olyrsa sıkıntı yokmuş ama içim raht değl
busrasahinn Zehra-Burak-Emirasaf anladım doktor iyi dediyse sorun olmaz ama ayda en az 550 600 gram alması gerekiyor diye biliyorum bı çocuk doktoruna mı götürüp sorsan acaba
Flztkmn181818 Bizimde 4 ayında :) :7.5 kg, boy 70 cm, baş 42 cm, sadece anne sütü Rabbim tüm yavrularımızı korusun
Zehra-Burak-Emirasaf Flztkmn181818 maşallh bata almış kaç kilo doğdu. Benm oğlum fazlasıyla hareketli bide 3.5 aylıkken dönmeye başladi yerinde durmuyor🙄
Zehra-Burak-Emirasaf busrasahinn bnmde kafam karıştı götürmeyi düşünüyorum.😒 inşallahhhh bi sorun yoktur 🤲🙁
Huzurr Bizde az önce kontrollüden geldik hem aşılarımızı olduk kilomuz 7600olmuş boy 68 cm 🥰🥰🙏🙏🙏2750 doğmuştu 38. Haftamda oğluşum 🥰🥰💙
Huzurr Ama her bebek bir değildir tabiki bence normal dediyse doktorlar fazlada takılacak bişey değil önemli olan sağlıklı olmaları biz sadece anne sütü ile besleniyoruz 😊
Canaryy Zehra-Burak-Emirasaf saglikliysa , ac da degilse az kilodan bisey olmaz bence. Ben de gece doyunca birakiyorum hemen cunku uykuya ihtiyacim var :)
Zehra-Burak-Emirasaf Canaryy benimki uyumuyor ki hiç uyku yok denecek kadr azz 😑 hareketli çok fazlaaa
Zehra-Burak-Emirasaf busrasahinn ben hiç vermedim mama. Ama benm bu ay cok sıkıntılı gecti😞 psikolojik ve bedensel😓 sütümede etki etti tabi