Kizlar merhaba doğumda gorumcem yanıma gelmişti gelmez olaydı başıma sıkıntı açtı bebeğimi gece ben gündüz o bakıyordu ben sadece emziriyordum 2 ay kaldı yanımda haliyle kakasını yaptımi diye sorduğumda evet yaptı diyordu meğer çocuğa müdahalede bulunmuş sürekli gazı oldukça poposunu silmiş ateş ölçer kulak çubuğu İle yaptırmış 2 ay sonunda daha yapamadı çocuk öyle alıştı o gidince anladım iş işten geçti 2 3 gün yapmayınca korktum konuşurken yapamıyor dedigimde böyle böyle yap yapar diyince anlaşıldı şimdi bebeğim 4 bucuk aylık 7 8 gün kaka yapmıyor mecbur müdahale ediyorum sıvı katı da değil ama yok yapmıyor doktora götürdüm 2 kez sorun yok yapar dedi ama yine yapmadı çaresiz kaldım hep böyle mi olacak böyle bir iş başına gelen oldumu düzelen oldumu nasıl çıkarım bu işin içinden