mamAras Ya bizim doktorumuz var aslında ancak sadece kontrol edip geçiyor, mesela ayına göre şöyle aktivite yap diye öneride bulunan ya da blw beslenmeyi destekleyen bildiğiniz bir çocuk doktoru var mı? Ya da kocaelinin en mükemmel doktoru kim?
Birannebirbebekkkk Hangi doktora gidiyordunuz? Ben konak hastanesi eren beye götürdüm 1 aylıkken iyi bir doktordu. Sonra ozan beye götürdüm beraber yoğun bakımda çalıştığım bir doktordu çok iyidir en saçma soruya bile güzelce cevap veren bir insan gerçekten çok seviyorum kendisini. Kızım 3aylık aktivitelerden falan bahsetmedi hiç daha bir kere gittim zaten
mamAras Birannebirbebekkkk medical park ali eynallıya gidiyorum ancak çok kısa bakıyor, eren sağıroğlunu duymuştum cihanda ama o nasıl bilmiyorum. Mesela arkadaşımın doktoru istanbulda bu ay şöyle yap gelişimi için şunu yap falan diyor ama bizimki hiç girmedi bu konulara
mamAras Gulsahahah kendisiyle biraz önce instagramdan konuştum gerçekten iyi gibi, peki blw ve aktiviteler için yaklaşımı ne?
Gulsahahah mamAras henüz ek gıdaya geçmedik biz fakat çok ilgili muayene ederken herşeyi anlatması gelişimi hakkında o ay içerisindeki aktiviteleri uyku rutinlerimiz herşey ile çok ilgili , bizim üçüncü doktorumuz ve iyi ki bulduk doktorumuzu diyorum
mamAras Gulsahahah ay gerçekten çok iyiymiş Berat beyide çok öven var ama karar veremedim önceki iki doktorunuz kimlerdi peki
Gulsahahah mamAras onlar kocaelinden değildi zaten Adapazarıdaydı doktorlarımız , paylaşmasam daha iyi olur aslında bize iyi gelmemişlerdi belli ki yoksa başarılı doktorlar 😊
mamAras Gulsahahah aa adapazarı zaten çok uzak bize ama dr değiştirmekte zor sil baştan her şeyi öğreniyolar tanıyolar yoruldum artık