Mucizelerimm benim kızım da aynı şekilde her beslenmede kusuyor, hatta geçen hafta dayanamadım doktora gittim ve bi haftada 100 gr verdiğini öğrendik. Reflü tanısı koyuldu, gaviscon ilacına ve reflü mamasına başladık. Kullanmaya başlayalı 5 gün oluyor, kusma sayısı 1-2′ye indi çok şükür. Baştan beri anne sütü artı mama şeklinde besleniyordu. Üç çeşit mama denedim ama sonuç değişmedi ki zaten anne sütünü de kusuyordu. Bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama ne kadar erken tanı o kadar etkili diye düşünüyorum.