DuyguDamla Doğum yapalı 4,5 ay oldu sezeryan doğum yaptı hala ameliyat izi kırmızı şekilde duruyo nezaman geçicek buuu
Kirpapatyasi1 DuyguDamla dikişiniz nasıl? Yani estetik dikiş deniliyo sanırım benimki belli değil ama çatlak patlak olduğum için o çatlaklar var hala. Bir de eğer ameliyat sonrası zorlandıysanız biraz geç iyileşebilir.
DuyguDamla Kirpapatyasi1 estetik dikiş hiç bi zorlanma yaşamadım aslında niye böyle oldu anlamadım ya
DuyguDamla Aybuke kimisinin 3 ayda geçiyomuş hemen ne biliyim herkes öyle diyince bende bi sorun var sandım
limonlukarpuzzz DuyguDamla bu ameliyatin birazcikta doktorla ilgisi var herhalde ben ameliyattan sonrada sıkınti yaşamadim tabsiyonum yukseldi hafif bi akti ama hemen toparladi. Ne şişlik ne kizariklik ne sezaryan göbeğim hiç bir şeyim kalmadi :) kuzenimde bu durumdan çok şikayetci ama zamala toparlaniyor anneminde oyleydi toparlandi
Gokcen_26 DuyguDamla 4 ay oluck bnmde Oyle terleyince bazen daha cok kizariyo. Kuru tutmaya calis. Dr kontrolune fe gitmistim hersey yolunda dmisti.
Aybuke DuyguDamla yok erken daha bence 1 seneden önce tamamen geçmez sıkıntı yapmayın zamanla geçiyor
Ozcskrl Benimde 4,5 ay oldu canım aynen dediğin gibi iz kırmızı duruyor. Daha önce kasık fıtıgı ameliyatı gecirdim. Gercekten eski haline gelmesi 1-1,5 seneyi buluyor.
gulcezerenarslan DuyguDamla 9 bucuk ay oldu benimde geçmedi halâ kırmızı acımıyo ya boşver varsın kırmızı olsun🙃
Aybuke DuyguDamla benim 16 ay oldu Hala belli yani o iz kırmızı olmasa da tamamen geçmedi vucutlada alakalı bir durum