Birde eşime bu gaz damlası değil peribiyotik demişler sindirim sistemini düzene sokuyor Muş ben o yüzden simplek le bir kullandım doktorumuz gaz İçin simplek vermişti hemşire de bu sizin dediğinizi önerdi bende çocuk çok gazlı diye ikisini kullandım ama gaz damlasını normalden daha az vererek